سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهکارهای سئو

شما وب سایت جدید خود را راه اندازی کرده اید ، آماده استقبال از مشتریان جدید هستید.اما ، اگر کسی وب سایت شما را پیدا نکند ، چگونه آنچه شما ارائه می دهید را می بینند؟

و به همین دلیل است که بهینه سازی موتور جستجو بیش از 20 سال موضوع مهمی برای صاحبان سایت بوده است. ترافیک ارگانیک ، همانطور که شناخته شده است ،حیات بسیاری از وب سایت ها است.

 
چگونه درباره کلمات کلیدی تحقیق می کنید؟
یکی از قسمت های سئو که بسیاری از شما شنیده اند ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی است. به هر حال ، هر زمان که ما از موتور جستجو استفاده می کنیم ، از یک کلمه کلیدی استفاده می کنیم

دانستن اینکه مخاطبان درون طیف  موضوعی شما چه چیزی را جستجو می کنند یک مزیت قدرتمند است.

پس از داشتن ایده های متنوع برای کلمات کلیدی ، می توانید از آنها برای سئو در صفحه ، بهبود محتوای خود و ایجاد صفحات مفید استفاده کنید.

ببینید سایت شما برای چه کلمات کلیدی قابل مشاهده است
قبل از یافتن کلمات کلیدی ، یک روش هوشمند برای ایده گرفتن این است که ببینید در چه موضوعی قرار است رتبه بندی شوید.

یک روش خارق العاده و رایگان برای به دست آوردن ایده های جدید برای کلمات کلیدی در سایت خود ، استفاده از داده های گوگل برای هر جستجو است. پس از انجام هرگونه جستجو در Google ، جستجوهای مربوط به آن را در پایین خواهید یافت.

به همین ترتیب ، ما می توانیم با استفاده از قابلیت Suggest Google ایده های زیادی بدست آوریم (لیستی از ایده هایی که گوگل هنگام شروع تایپ در نوار جستجو نشان می دهد). این اصطلاحات در حالی ظاهر می شوند که گوگل مرتباً از آنها استفاده می کند.

ابزارهایی مانند Keyword Tool و Ubersuggest به شما امکان می دهند کلمه کلیدی خود را وارد کنید و انواع مختلف مرتبط با آن را پیدا کنید

توضیحات متا یک روش ساده ، اما بسیار موثر برای بهبود سئو سایت شما است. از متا توضیحات برای تولید پاراگراف کوچک متن که در زیر عنوان صفحه در نتایج جستجو ظاهر می شود ، استفاده می شود.

آنها به گونه ای طراحی شده اند که شرح مختصری از آنچه در صفحه پیدا خواهید کرد هستند. اگرچه توضیحات متا به عنوان یک عامل رتبه بندی به حساب نمی آیند ، اما بر نرخ کلیک تأثیر می گذارند.

 یک سایت سریع داشته باشید:
همه ما سرخوردگی یک سایت با بارگذاری آهسته را تجربه کرده ایم. و شواهد زیادی وجود دارد  که نشان می دهد سایت های دارای سرعت پایین ترافیک بسیار کمتری دارند . 

سایت خود را با استفاده از ابزارهایی مانند PageSpeed ??Insights Google  یا تست سرعت Pingdom حسابرسی کنید تا لیستی از گزینه ها را به سرعت جمع آوری کنید تا به شما کمک کند سرعت بیشتری به سایت خود بدهید.

پیوندهای خراب را برطرف کنید:
حذف یک صفحه کاملاً طبیعی است ، اما آنچه می تواند بازدید کنندگان را ناامید کند این است که سفر آنها در سایت شما توسط یک صفحه مرده تمام شود. از آن بدتر ، صفحه ای که حذف می شود هر اهمیتی که موتور جستجو به آن داده است از دست می دهد.

رفع هر گونه مشکل محتوای تکراری:
یکی از موضوعات رایج سئو که می تواند برطرف شود ، محتوای تکراری است . این زمانی است که بیش از یک راه برای دستیابی به همان مطالب در سایت شما وجود دارد.با استفاده از تگ کنونیکال این مشکل را برطرف کنید

پرونده robots.txt خود را بررسی کنید:
همه سایت ها به یک  پرونده robots.txt نیاز دارند . این فایل کوچک اما مفید برای کمک به ربات هایی است که سایت شما را خزش می کنند

از پیوند ها استفاده کنید

چرا پیوندها اینقدر مهم هستند؟ اولاً،پیوندها مسیرهای اتصال اینترنت هستند،اصلی ترین راه برای انتقال از یک سایت به سایت دیگر.ثانیا،پیوند از یک سایت به سایت دیگر به عنوان یک رای اعتماد عمل می کند.موتورهای جستجو این رای اعتماد ها را به عنوان نشانه اقتدار می دانند. 


چگونه برای سئو محلی بهینه سازی می کنید؟

سئو محلی به معنای تبلیغ سایت شما دقیقاً در لحظه ای است که مشتریان بالقوه به دنبال نوع محصول شما در منطقه خودشان هستند. این مربوط به حضور در نتایج اصلی جستجو یا در لیست نقشه ها است که مخاطبان شما از یک عبارت جستجوی محلی مانند لوله کش در یزد استفاده می کنند و یا هنگامی که یک موتور جستجو می تواند مکان آنها را تشخیص دهد.برای این منظور جایگاه خود را در Google My Business ثبت کنید